Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anonu

01-08-2011 kl. 22:14

Set af 747

----

Det er jeg godt klar over. Det var også mere fordi en anden vidst skrev noget om at man kunne blive bitter på manden, hvis man blev sammen.

Jeg ved godt at jeg skriver min mand ville støtte mig, men det ville stadig være imod hans ønske om et barn. Og derved ville jeg heller ikke tvinge et barn ned over hovedet på ham. Måske ville det også ende med at han skred i sidste ende, det ved jeg ikke. Håber det ikke. Men i situationen, lød det hele ikke så støttende og opmuntrende. For han havde virkelig ikke lyst!

Jeg ville bare fortælle min historie:-) Håber din mand tænker sig om. Uanset hvad, så kan han ikke være bekendt at stille dig det ultimatum. Som en anden skriver, så er det jo ikke helligånden der har været forbi. Og det er jo ikke en tilfældig fyr du er blevet gravid med, men din mand, som også er far til jeres andre fælles børn.

Så måske I skulle tale med lægen eller en anden, der måske kunne åbne hans øjne lidt.

Vh

Dette er et svar til Mine tanker

af AB78 (01-08-2011 kl. 20:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook