Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Pernille

02-08-2011 kl. 22:39

Set af 887

Min historie

Hej mor til 3 guldklumper,
Sidste år stod jeg i samme situation som dig, nemlig med en ikke planlagt graviditet trods prævention. vi havde/har også 3 børn i forvejen, dog noget større end dine. Det var frygtelig svært og jeg var ulykkelig fordi jeg skulle tæffe et valg. Min mand var enestående, og ville ikke træffe beslutningen for mig, det var helt op til mig, det var min krop og han ville støtte mig uanset hvad.
Med blødende hjerte valgte jeg tilsidst en abort (medicinsk) da det var mest skånsom for kroppen. Desuden var jeg højst 7 uger henne iflg. min læge.
På hospitalet blev jeg undersøgt og til slut rutinescannet. Og der kom chokket, jeg var næsten 11 uger henne. Det kunne vi bare ikke, vi syntes det var alt for "meget barn" på det stadie. Vi tænkte det samme inden vi fik sagt et ord, barnet var vores og vi ville beholde det.
I dag har vi en smuk, vidunderlig dreng, vores egen Guds gave som vi ikke ville have undværet for nogen pris. De tre store knuselsker ham.
Man kan klare meget hvis man vil er min erfaring, både mht. at få dagligdagen til at fungere, økonomi osv. Men et bristet hjerte og en sorg der aldrig forsvinder er meget sværere at håndtere.
Når jeg læser dit indlæg synes jeg slet ikke du virker afklaret, tænk dig rigtig, rigtig godt om (det ved jeg godt at du gør) for en abort er så definitiv:-((.
Hvis du har lyst til at skrive en PM eller tale i tlf. er du meget velkommen.
Knus Pernille

Mht. at se svanningsbilledet fik jeg faktisk set det da jeg kunne se igennem papiret som lægen holdt, han var så smuk, allerede der med sit fine lille hoved.

Dette er et svar til Ved stadig hverken ud eller ind..

af 3-Guldklumper (02-08-2011 kl. 16:23)

Svar til dette indlæg

Hej Pernille 3-Guldklumper 03-08-11
kl. 07:28

P.s. Kender også en rigtig sød rådgiver Pernille 02-08-11
kl. 22:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook