Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

3-Guldklumper

03-08-2011 kl. 18:44

Set af 864

Jo det er nok rigtigt..

Har også tænkt at den store starter i skole... Men børnefamilieydelsen skæres jo væk, og som det er nu er vi en smule afhængig af den.. Jeg arbejder hjemme, så den store behøver ikke komme i SFO..

Mht. bil, så har vi allerede en stor en, hvor der er plads til 7.. Vi har ekstra værelse nu som dog bruges til kontor.. Så disse ting bliver ikke noget problem.. Det er mest økonomien omkring det..

Min mand var ikke så vild for at få nr 3, men det fik vi.. Og nu så en 4 er.. Han føler, at han i forvejen ikke er der nok for de andre.. (Kan ikke helt følge ham, men sådan han han det jo).. Vi laver meget med vores børn, men han føler at med 4 børn vil det blive umuligt, eller ihvert fald meget dyrt hvis man fx skal i Legoland eller noget.. Han mener heller ikke, at vi vil kunne komme på ferie i udlandet i mange år.. Og vi har endda været 3 uger sydpå i år..

Jeg synes jo så, at det er sådan en lille ting, at det ikke skal være sådan noget der afgør det..

Men aller dybest inde er mit valg jo nok taget.. Ville bare ønske, vi kunne tale om det sammen..

Men ser lidt sådan på, at hvis han vil forlade sine 3 børn på det her grundlag, splitte familien så er det hans valg.. Uanset vil barnet jo være hans..

Jeg skal nok klare det - føler mig faktisk stærk (lige i dag).. Må se i morgen kan det være jeg tænker noget andet, sådan har det kørt en hel uge nu..

Dette er et svar til Hvad angår

af MAMAM (03-08-2011 kl. 18:28)

Svar til dette indlæg

Jeg tænker også MAMAM 03-08-11
kl. 19:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook