Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Heidi

04-08-2011 kl. 21:40

Set af 467

Godt for dig!

Jeg tror ikke, du er naiv. Det økonomiske skal nok løse sig.
Du lyder jo ikke lykkelig som tingene er nu - og det kommer unægteligt til at kunne mærkes for din søn. Ved ikke hvor gammel han er, men han mærker det sandsynligvis allerede, når det har stået på i 3 år.
Så jeg tror, du gør det rigtige - især hvis din mand forstår dit valg - og I rent faktisk kan fungere som venner og samarbejdespartnere.

Jeg er et godt eksempel på, at det kan lade sig gøre. Min eks og jeg har også en søn sammen. Han er 5 nu og vi gik fra hinanden for halvandet år siden. Han bor en uge hvert sted, og vi har et glimrende samarbejde. Fungerer langt bedre som forældre hver for sig end sammen. Utrolig trist at det er sådan det forholder sig - men dog trods alt langt bedre, end hvis vi heller ikke kunne få samarbejdet til at fungere.

Vores søn er en uge hvert sted, og han trives rigtig godt med det. Og så er jeg egentlig ligeglad hvad andre mener om den løsning. Han trives og har to glade forældre. En sød papmor og søster ovre hos far, og en glad single mor:-)

Held og lykke med det hele.
Knus Heidi.

Dette er et svar til Handling fremfor ord!

af Anne (04-08-2011 kl. 14:54)

Svar til dette indlæg

Glad for at høre Anne 05-08-11
kl. 09:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook