Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mika mor

05-08-2011 kl. 09:49

Set af 950

søde , jeg tror altså

hej ....

for mig vil jeg sige som nogen af de andre ....

du kan slet ikke få den abort .... kan læse på alle dine indlæg... jeg vil ikke skræmme dig , men jeg tror du vil gå ned på det .... og når du har en mand der tænker så lidt på dine følelser ....

hvad angår dit ægteskab ..... hmmm for mig så ser det ud som om det allerede er ødelagt , han har jo tydelig bevist at han ikke tænker på dig .... men kun på sig selv ... han truer og er da både ondt , men også lidt barnelig... jeg ved at hvis man får en abort også selv om man selv er med på den ... så kræver det at man har en god partner som er der 100 % for en ... for tiden bagefter er svært især det første år .. man går og tænker lidt .. nu vill jeg har været så langt , nu ville jeg ha kunne mærke spark nu og har termin nu o.s.v

VIL HAN VÆRE DER FOR DIG BAGEFTER ??? spørg dig selv ...

du kan sagtens blive en god mor også til 4 børn ..... du kan sagtens skabe et godt liv for dem ...
måske endnu bedre end hvis du har en mand som kun tænker på sig selv og ikke er til at snakke med og som slet ikke vil se tingene fra din side af tingene ...
han vil komme til at elske det her barn , men lige nu er han sur over at han ikke fik sin vilje ..

du vil ikke fortryde et barn mere , men tror du vil fortryde denne abort..
det er hvad jeg tror ....

håber du får støtte af andet familie end lige din mand , for du lyder rigtig ked af det og jeg bliver helt rørt over at høre din historie ....

Dette er et svar til Den hårdest dag....

af 3-Guldklumper (05-08-2011 kl. 08:38)

Svar til dette indlæg

Du har ret.. 3-Guldklumper 06-08-11
kl. 09:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook