Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Katrine

05-08-2011 kl. 10:09

Set af 407

Du er lige så god som ham

Det tror jeg er det vigtigste at fortælle dig selv.

Inge mennesker er mere værd end andre. Du er lige præcis helt pefekt som du er, og det skal du overbevise dig selv om.

Min mand har også en mor, der synes han er det mest fantastiske i verden - men derfor er det jo ikke sikkert at han er det :-) Alle mennesker har gode og mindre gode sider, fejl og mangler. Det er derfor vi er mennesker - men ingen er forkerte...

Du skal lære at elske dig slev som du er. Du har sikkert også lært en masse godt i din barndom, som din mand måske ikke har lært: at give andre mennesker plads, at være beskeden eller noget helt andet.

Jeg tror du skla finde ud af, hvem du er og hvad der gør dig til den specielle person du er. Og husk på ingen er bedre end dig. Terapi kan være rigtig godt til at styrke selvtilliden, hvis man har brug for det. Men man kan også godt arbejde med sig selv og finde ind til sin indre kerne...

Dette er et svar til Vi passer bare så dårligt sammen

af Fru d (02-08-2011 kl. 20:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook