Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

3-Guldklumper

05-08-2011 kl. 12:48

Set af 921

hej..

Har talt med en veninde omkring det, hun mener ikke jeg kan klare en abort..

Min læge sagde intet, som kunne pege på hvad hendes holdning var.. Spurgte mig hvordan jeg havde dt med, hvis vores ægteskab ikke kunne holde til det.. Om jeg syntes vi havde masser af tid sammen alene nu osv..

HVIS jeg får en abort, er det ikke for at gøre ham glad og fortsætte mit liv med ham som før.. Vores forhold har lidt et kæmpe knæk.. Han har ikke støttet mig, heller ikke inden beslutningen blev taget.. Han har ikke holdt om mig, når jeg var ked af det.. Alt handler om, hvad han mister..

Men det er jo hans følelser.. Dem kan jeg jo ikke tage fra ham.. Han undskyldt en million gange for mit valg.. Har sagt vi kan klare det - at jeg elsker ham - vores familie.. At jeg vil trække det store læs (har ALTID været mig der har været oppe om natten, også i hans barsel) Men absolut INTET er der kommet retur..

Kan kan være så kold, at det er skræmmende... Uanset om han har et ansvar, kan jeg ikke tvinge ham til at tage del i det her..

Jeg behøver ikke hans store interesse i graviditeten, hvis bare jeg vidste han var der når det galdte..

Har sagt til ham at 1-2 uger må han bruge på at tænke det hele igennem - derefter må han beslutte sig for hvad han vil.. Alt andet er ikke fair..

Men mit hjerte og sjæl græder...

Dette er et svar til ...

af Anne (05-08-2011 kl. 09:47)

Svar til dette indlæg

Var det igennem sidste år Mette 05-08-11
kl. 20:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook