Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Iben

05-08-2011 kl. 16:23

Set af 972

Jeg er det 4 uønskede barn

Mine forældre lå i skilsmisse dengang min mor blev gravid med mig. Min far ville have en abort men min mor ville ikke. Hun valgte så at få mig alene. Så det er jo ikke helt den samme situation som dig. Men jeg har haft en godt liv. Jeg er da glad for min mor valgte mig og har altid følt mig elsket. Jeg har ikke haft samme tætte forhold til min far som mine søskende da jeg aldrig har boet med ham. Men jeg har et fint forhold til ham. Til gengæld er min mor og jeg utrolig tæt knyttet til hinanden. Vi har altid haft vores egen lille klub og hun har altid følt at jeg var hendes helt alene.

Det var da hårdt for min mor at være alene med 4 børn, men vi har altid haft min mors nærvær. Hun formåede at holde sammen på os som familie og fx var hendes juleaftener altid fantastiske selv om hun ikke havde økonomi til kæmpe gaver. Vi var stadig et team selv om det ikke var far, mor og børn.

Min uforbeholdende mening er at du skal beholde det her barn, med eller uden din mand. Det er ikke synd for dine andre børn at du også får dette her. Jeg tror ikke du ville tilgive dig selv hvis du valgte en abort.

Varme tanker herfra:-)

Dette er et svar til Jeg er så ulykkelig..

af 3-Guldklumper (05-08-2011 kl. 10:08)

Svar til dette indlæg

Tak for din historie.. 3-Guldklumper 06-08-11
kl. 09:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook