Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Heidi

06-08-2011 kl. 16:48

Set af 414

:-)

Kan ikke lade være at trække på smilebåndet.
Du lyder præcis som mig, da jeg endte med at tage den endelige beslutning. Mine veninder ville kunne skrive under på, at jeg gik med de samme bekymringer som dig på min eks´ vegne. Ville han nu blive ensom osv. For hele vores vennekreds var faktisk min.

Måske netop derfor tog det ham præcis to måneder at finde en ny kæreste:-) Avs, må indrømme at det lige gjorde lidt ondt i starten. Her havde jeg gået og bekymret mig om ham, og inden jeg fik talt til 10 havde han en hel ny familie og vennekreds.

Men da jeg først lige havde slugt den, var det faktisk meget rart. Min søn har det super med sin nye "familie", og jeg slap for at spekulere på, om han nu sad alene og groede fast med far i deres lille lejlighed:-)

Så bare vent... måske laver din mand samme nummer:-)

Igen... held og lykke med det hele.
Knus Heidi

Dette er et svar til Glad for at høre

af Anne (05-08-2011 kl. 09:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook