Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

"Anne"

10-08-2011 kl. 09:18

Set af 632

Ved ikke om jeg orker mere.

Kort fortalt.

Min mand og jeg har været sammen +10 år og har 4 børn. Over en periode på de sidste 5 år, har min mand mistet gejsten til det meste. Han er ikke deprimeret, men der er altid noget galt: han er for tyk (+120 kg), men orker ikke at følge en kur og vil gerne kunne drikke en øl eller kværne 1 l. is efter kl. 22. Han fejler altid noget: ondt i knæet, sygemeldt pga. kronisk hovedpine, rygsmerter, allergi, eksem, astma osv. Når han er blevet undersøgt på kryds og tværs, og der ikke er noget at finde, forsvinder smerten stille og roligt, indtil en ny dukker op kort tid efter.

Han har været så meget syg, at han mister det ene job efter det andet. Nu går han igen arbejdsløs, og det hjælper heller ikke på hans humør. Han mener ikke, det er hans skyld, at han bliver fyret - det er altid andres skyld.

Han er sur og tvær hele tiden. Bruger hele aftenen foran computere, hvilket jeg ikke brokker mig over, da jeg derved slipper for han brok og klagen over, hvor hårdt alting er for ham.

Vores børn gider ham ikke mere. Vores ene datter råber af ham, at hun ikke vil have ham, men hun vil have sin mor. Det er frygteligt, for os alle, men jeg forstår hende godt. Han kan være verdens bedste far / mand, når han har overskud, men den mindste smule modgang, og han vrisser af alt og alle.

Jeg ved ikke, hvor længe jeg holder til det. Jeg bliver selv sur og gnaven, hvilket jeg kæmper hårdt imod, for nogen er nødt til at være positiv og glad + det slet ikke ligger til mig at være sur. Samtidig vil jeg ikke finde mig i hans spydigheder.

Rart at få luft - tak!

Svar til dette indlæg

Den mandlige depression... Anno 10-08-11
kl. 17:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook