Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sarah

10-08-2011 kl. 11:03

Set af 649

Så gik den ikke længere

Hej

I går blev min mand og jeg eninge om at det ikke dur mere, og derfor bedst at vi bliver skilt. Vi har ingen følelser for hinanden mere og respekterer heller ikke hinanden. Det har stået på i flere år, så det er ikke fordi vi bare giver op.
Jeg er glad for at vi er enige om det, tror måske at det gør det bare lidt nemmere. Selv om jeg godt ved det overhovedet ikke er nemt at gå igennem en skilsmisse.

Det er jo så nu det hårde arbejde kommer, med at finde ud af hvor vi skal bo, hvordan vores børn skal deles og ja alt det andet der også må være.

Jeg er utrolig lettet over at vi har fået taget huld på bylden, men går alligevel med en knude i maven. Det er nok mest overfor børnene at jeg har det skidt, men jeg ved at de nok skal få det godt. Vi venter med at sige det til dem, til vi lige har lidt mere klarhed over hvad der skal ske. Ja der er heller ikke andre der får det af vide, for jeg vil godt have at børnene skal vide det som de første.

Jeg vil ikke rigtig noget med dette indlæg, men det gør et eller andet sted godt lige at få det skrevet ned.

Hilsen Sarah

Svar til dette indlæg

Har lige været der Jeanette 10-08-11
kl. 11:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook