Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Kristinasa

21-08-2011 kl. 08:18

Set af 1807

Insulin

Jeg fik diabetes i april sidste år. Eller rettere der blev det opdaget. Der er rigtig mange i min familie der har det. Jeg havde længe været noget så træt og lægen ville igen igen teste mit stofskifte. Jeg bad hende så selv om lige at teste mit blodsukker også. Godt man selv ved hvad der er galt når lægerne ikke gør ;)
Jeg kom på insulin - det skal alle med diabetes der er gravide. Var på mettformin men det må man ikke tage som gravid. Jeg startede på 12 enheder til natten og får nu 190 fordelt på 3 hurtigt virkende til måltider og 1 langtidsvirkende til natten. Da jeg var på sygehuset den anden dag sagde de at jeg nok ville ende på omkring 400 enheder insulin om dagen. Jeg bliver fulgt tæt ja. Har fået de sidste tider allerede. Jeg er sat til d. 23 november og har 16 tider tilbage fordelt på 6 besøg. Skal afsted hver 14. dag og de uger jeg ikke skal afsted ringer sygehuset til mig på mit insulinbehov stiger meget lige nu. Mit blodsukker har ellers lagt fint stabilt længe. Du skal bare spørge - Det er helt ok :)

Dette er et svar til Hej

af Hestepigen (20-08-2011 kl. 22:44)

Svar til dette indlæg

Hej igen hestepigen 23-08-11
kl. 08:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook