Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anonym

18-09-2011 kl. 14:30

Set af 1122

Jeg er bange!

Hej piger

Jeg håber der sidder nogen herinde som kan hjælpe mig. I fredags "flygtede" min datter (9 mdr) og jeg fra min datters far. Han kom fuld hjem kl 7.30 om morgenen og var meget ubehagelig. Råbte og skreg og truede mig og vores lille datter vågnede og græd.
Da han endelig faldt i søvn skyndte jeg mig at pakke de vigtigste ting og ringe efter mine forældre. De hentede os og nu har vi været her siden.
I et døgn har min eks kimet mig ned og sms'et som en gal. han skriver han er nervøs for os og undskylder hans opførsel. Han lover guld og grønne skove. Han har før været ubehaagelig, men det var inden vi fik vores datter, og jeg håbede det ar stoppet. Men øv.
Jeg ønsker ikke min datter skal vokse op i sådan et hjem så jeg vil gerne skåne hende.
Men jeg er bange. Han truer med at komme efter mig hvis jeg forlader ham. og han truer med, at tage væk med vores datter. Er bare så ulykkelig og utryg. Mine forældre hjælper mig og de siger jeg skal komme væk fra ham.
Jeg har brug for gode råd. Han siger at han henter vores datter i vuggestuen i morgen hvis vi ikke kommer hjem idag. Og han truer med at møde op på mit arbejde.

Hjælp mig. Er det tomme trusler?

Kærlig hilsen Anonym idag

Svar til dette indlæg

Har prøvet noget af det samme lillelaurasmor 18-09-11
kl. 18:00

tag ham alvorlig trunte 18-09-11
kl. 15:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook