Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

19-09-2011 kl. 09:44

Set af 612

Har han ændret sig?

eller er det dig, der pludselig ser hans fejl? Jeg spørger fordi det har betydning for, hvordan du skal gribe det an... Hvis han har forandret sig til det værre/mere irriterende - så vil det være fint at tage en snak om det og måske få ham til at finde tilbage til sit gamle jeg. Hvis han altid har været sådan, så skal du nok vende blikket indad. Det kan nu også være en god ide at vende blikket indad, selvom han har ændret sig - måske har du også? En snak kan også være god uanset forhistorien - men vælg dine ord med omhu så du ikke sårer ham. Pas på med ord som altid og aldrig - og hold bolden på egen banehalvdel (når du xxx, så gør det sådan ved mig). Husk også at vi ikke kan forandre os - vi kan forandre den måde vi er på i forhold til omverdenen.

Mht mundhygiejnen - så synes jeg, du skylder ham at sige det til ham. Så har han chancen for at gøre noget ved det. Hvis min mand fx havde meget dårlig ånde, ville jeg da heller ikke bryde mig om at kysse ham.

Du bliver nødt til at finde ud af, hvad du egentlig føler for ham. Hvis du synes kærligheden er væk, hvad skal der så til for at finde ind til den igen? Og vil du gøre en indsats?

At blive sammen med alene fordi han er en god far og stor hjælp i dagligdagen - det holder ikke i længden. Hvis du ikke er sammen med ham, fordi du har lyst - så fortjener I begge bedre. På et eller andet tidspunkt får han nok af ingen sex - eller du falder for en anden mand.

Håber du kan bruge mit noget rodede svar til noget.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Har ikke lyst til min kæreste!!!

af Ano (19-09-2011 kl. 00:12)

Svar til dette indlæg

Tak for svar! Ano 20-09-11
kl. 01:05

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook