Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

23-09-2011 kl. 16:27

Set af 586

Det må dag også være enormt hårdt

at han spiller skilsmisse-kortet hele tiden? Min eks-mand gjorde det samme en overgang, da vi havde været sammen i ca 4 år - han fik til sidst besked på at næste gang han sagde det, så var det slut. Det fik ham til at stoppe indtil vores datter var ca 6 år - og da krævede det indblanden af skolepsykologen at få ham til at stoppe.

Det er utrolig hårdt for børn at høre den ene af forældrene true med at gå, hvis ikke et eller andet bliver bedre.

Det er ufatteligt respektløst overfor både dig og jeres børn (hvis de hører ham sige det) og må give en stor utryghed.

Hvis I skal have en chance sammen på en måde der er god for hele familien - så bliver I nødt til at finde en anden måde at tale sammen på, fordele arbejdet osv osv. Og så må du være seriøst indstillet på at arbejde med din lyst.

Som det er nu, det duer bare ikke - så vil I nok begge have det bedre hver for sig sammen med en, der forstår jer.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til vi har ofte (haft) kriser

af mig (23-09-2011 kl. 10:20)

Svar til dette indlæg

balancegang mig 23-09-11
kl. 18:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook