Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ældremor

27-09-2011 kl. 10:02

Set af 1221

Endelig et sted at bo :0) 1

Nu har jeg, i 2 mdr., boet i et værelse hos nogle gode venner, med mine 3 yngste børn på hhv. 5 mdr, 2 år, og nin store datter som blev 18 år for nylig..
Jeg boede ellers for mig selv, men pga. af den lille, ville vi bo sammen, de yngstes far og jeg.
Da kommunen har seres regler omkring socialbedrageri, kunne han ikke være sammen med vores yngste datter i mit hjem, da jeg fik boligsikring, så af skræk for at blive anklaget for bedrageri, måtte det bære eller briste, så vi flyttede op til ham 1-7-11, det holdt i 1 mdr, han var den værste tyran man kan tænke sig, og jeg fik dagligt af vide, at kunne jeg ikke makke ret, kunne jeg jo bare skride.. (han troede åbenbart han kunne trumfe sin vilje igennem på den måde)
Men en søndag aften pakkede jeg 3 børn, og lille hund og kørte min vej..
Det har været en meget meget hård periode
Det er forfærdeligt at lægge andre til last på den måde.. Min 2 årige har mange ar på sjælen som skal hele, da hun i vores korte liv hos far så dagligt hvordan mor og far talte til hinanden, da hun ikke havde institutionsplads..
Samtidig skulle jeg kæmpe en kamp med den pågældende kommune, da hun som 2 årig ikke kunne få vuggestue plads, men kun dagpleje(hun har altid været i vuggestue og jeg følte ikke en dagpleje kunne rumme hendes behov )
Hendes få mdr gamle lillesøster kunne til gengæld godt få vuggestue plads !!!
Nå men vores 2 mdr her har været super hårde, da jeg havde en teenager med sidste år på gymnasiet, en baby som sov dårligt, en 2 årig som var hjemme permenent og virkelig havde brug for mor.. uha..

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook