Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ældremor

27-09-2011 kl. 10:16

Set af 1220

endelig et sted at bo 2

Heldigvis har hendes gamle vuggestue fået listet hende ind ad bagdøren, og hun startede dernede 1 sep, og de har fundet plads til lillesøster fra 1 nov :0)
Så jeg kan starte på job midt nov..
Men hold da op en slem periode...
Vores værter har taget det, at vores lille familie flyttede ind, virkelig godt, men følelsen af at være til besvær har været slem.. ikke at de har givet mig den, næ den har man bare..
For at give dem rum til dem selv, har jeg holdt mig på værelset om aftenen når de små sov og jeg har ikke set tv meget meget længe, aner ikke hvad der sker ude i verden.. alene det, er til at få pip af.. jo, jeg har læst aviser online,
Nu, på lørdag får vi nøglen til vores nye hjem..
Et lille hus på 62 km2, men det er VORES hjem..
I mellemtiden har børnenes far og jeg fået et godt samarbejde i forhold til vores 2 fælles børn, så helt skidt har det jo ikke været..
Uden at vide det, tror jeg egentlig han fortryder sin opførsel, da det jo desværre kostede ham den daglige kontakt til hans elskede børn..
Nu glæder jeg mig til at god fremtid med mine børn og vores lille hund
Efter et have prøvet denne omgang, som nok har været den håreste tid i mit liv.. så er det om at nyde nuet, glæde sig over livet, og de mange små glæder ens børn og livet giver en :0))
Mange hilsen Ann

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook