Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Henriette

27-09-2011 kl. 15:57

Set af 1104

Øv det jeg hæftede mig ved...

er at storebror dækker over lillebror... Hvorfor siger storebror det var hans skyld? Hvorfor prøver han at få opmærksomheden væk fra lillebror? Er det en udglattende manøvre - har storebror en 'bedre kontakt' med far? Og derved måske få far ned på jorden igen hurtigere? Det skærer i mit hjerte at en dreng på 6år reagerer på den måde, for det siger mig at han er vant til fars voldsomme reaktioner:( Det er i min verden ikke ok

Bliver far sur fordi han måske 'burde' have forudset at en ballon + havregryn med mælk = muligt uheld? At spilde havregryn gør ikke jeres søn til en gris med laver gris på hans tøj. Det er bare SÅ STOR forskel - din søn væltede det ikke med vilje, men far får det til at lyde som om det var med vilje:(

Jeg syntes slet ikke det er i orden at råbe af sine børn når der sker uheld. Det tager 2min at skifte tøj - og det er IKKE derfor far kommer for sent på arbejde (hvad ligner det at bebrejde sønnen at far kommer for sent på arb???) De kommer forsent fordi sønnen af ukendte årsager STADIG sidder ved bordet 10 inden storebror skal sidde ved sit bord i klassen - DET er IKKE lillebrors skyld men fars.

Jeg ved godt det nok ikke er let at tale med din mand om hans råben/blame game mm men det syntes jeg faktisk du SKAL/BØR gøre - for dine børns skyld. Jeg syntes det er skide synd for dem at de skal være sammen med deres far om morgenen når dette kan ske - det er den VÆRST tænkelige start på deres dag - storebror er ked af det og lille bror græder:( ØV

Dette er et svar til At råbe ad børn

af Anonymus (27-09-2011 kl. 14:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook