Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Den forvirrede

30-09-2011 kl. 16:53

Set af 602

Er forvirret

Ved ikke hvad jeg vil med dette men har brug for at komme ud med det.

Jeg har været sammen med min kæreste i 4½ år og har en skøn søn på 2½. Allerede mens jeg var gravid begyndte vores forhold at gå lidt skidt og efter vores søn kom har det gået op og ned. Jeg laver det meste hvad angår vores søn og sådan har det været fra starten. Det er altid mig der afleverer da jeg møder senest og henter også. Selv om fredagen hvor min kæreste er tidligt hjemme er det en selvfølge at det er mig der henter.
Når min kæreste kommer hjem fra arbejde går han op i bad og lægger sig på sengen og ser tv indtil han kommer ned og laver mad. Efter vi har spist går han op igen og ser tv. Det er mig der bader med mindre jeg spørger om han vil og det er altid mig der putter om aftenen. I weekenden er det også mig der sørger for frokost og putter, det sker en sjælden gang at kæresten putter ham. Nogle gange tager han sønnen med i de ting han laver, fx at klippe hæk eller noget med bilen, men synes ikke det er så tit.
Mht vores forhold synes jeg det er dødt. Jeg har ikke lyst til sex, har ikke så stort et behov som ham og så hænger det sammen med det følelsesmæssige for mig. Han er for det meste kun kærlig og kysser hvis han vil ha noget.
Der er mange ting der irriterer os ved den anden.

Problemet er bare at jeg gerne vil have at sønnen skal være storebror (snart) og med den samme far. Er selv skilsmissebarn og mine forældre har kun mig sammen og andre med en anden.
Min kæreste vil have at vi skal købe hus inden vi får et til barn.

Ved ikke hvad jeg skal gøre.

Hilsen den forvirrede

Svar til dette indlæg

Supplement Den forvirrede 30-09-11
kl. 16:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook