Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ældremor

07-10-2011 kl. 10:37

Set af 1464

Mindre end dig

Når jeg har betalt alle udgifter, har jeg ca 6000 kr tilbage til mad, tøj og fornøjelser.Benzin er også betalt.. den er høj da min datter går i vuggestue 15 km fra vores hjem, det samme gør den lille om 1 mdr.
Mine børnepenge og bf ydelser er regnet med i mit budget, så det er stramt men vi klarer os fint.
De 6000 kr er til mig og mine 3 børn på hhv. 6 mdr, 2 år og 18 år.
Jeg kunne selvfølgelig vælge at min ældste på 18 år skulle betalte lidt til kost osv, men det har jeg bevist fravalgt, da hun er under uddannelse og derved kun har sin su.
Hun hjælper naturligvis med sine mindre søskende, og hun er en kæmpe hjælp for mig i hverdagen, derfor ville det være rigtig tarveligt af mig, hvis hun så ydermere skulle betale for at bo her :0)
Jeg syr det meste af børnenes tøj selv (elsker det, så længe de har lyst) og resten køber jeg på trendsales :0) med undtagelse af fodtøj.
Det skal lige siges, at mine børn går altid lækkert klædt, selv om det er hhv hjemmesyet eller købt på trendsales.
Jeg har bare ikke lyst til at give 1100 kr for en TTH flyverdragt når jeg kan købe en på ts som enten er som ny eller slet ikke brugt, med mærker på, til 350 inkl porto.
Det meste af børnenes legetøj, og store ting til hjemmet, køber jeg på dba ;0)
Igår hentede jeg er stort set ny løbecykel i nabo byen til 75 kr, og tog lige en 12"cykel med til samme pris :0)
Jeg køber aldrig impuls køb, men køber det fleste madvarer når de er på tilbud, og sså i store mængder
Derfor hænger mit budget fint sammen
Hilsen Ann

Dette er et svar til Rådighedsbeløb

af tkru (05-10-2011 kl. 08:34)

Svar til dette indlæg

mVjnkkgEpA NqZpjhgr 23-04-12
kl. 05:00

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook