Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

AnneDS

07-10-2011 kl. 14:16

Set af 1111

Kære dig..

Puha - sikke en besked. Aner intet om hjertefejl, men tror om nogen jeg kan sætte mig ind i, hvilket kaos I går igennem lige nu. Sidste sommer sagde vi farvel til vores lille dreng, der led af en meget alvorlig misdannelse af hjernen (hydrocephalus) Det var ufattelig hårdt at gå alt det igennem; skrive under på papirene for afbrydelse af graviditeten, for hvilket barn siger man farvel til, at sluge den pille der skal få ens krop til at sige fra, føde et dødt barn.. Ja, jeg kunne blive ved.
Men for at det ikke skal være løgn, fik vi sidste torsdag at vide, at vi igen venter en dreng med denne misdannelse af hjernen, og er allerede nu så "sammenpressetn at hjernen kun har 25% af sin massefylde, og udsigterne kan svinge fra "a-å", han kan dø, blive meget svært handicappet eller han kan (med et mirakel) ende med at klare sig nogenlunde okay.

Nå, det var slet ikke fordi jeg ville fjerne fokus fra dig, jeg ville blot fortælle at jeg om nogen ved hvilket dilemma I står i, og lige meget hvad I vælger, bliver det en hård proces I skal igennem. Der er desværre ingen nem vej/løsning.

Alt det bedste til jer, og må I få styrke til at vælge det bedste for jer. Mange kærlige tanker fra Anne

Dette er et svar til Venter barn med hjertefejl..

af paris. (02-10-2011 kl. 21:34)

Svar til dette indlæg

Glemte at skrive AnneDS 07-10-11
kl. 14:17

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook