Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Riemus

09-10-2011 kl. 21:24

Set af 1031

Så starter vi...

Så er det vores tur til at begynde fertilitetsbehandling.
Det er en meget underlig følelse at udfylde skemaerne til Rigshospitalet. Det var jo ikke lige sådan man drømte om at få barn, dengang for 10 år siden, da man havde maaaasser af tid :)

Lidt om mig og manden.
Jeg har svær endometriose. Er opereret 2 gange for: 2 cyster i 2003 og 5 cyster på venstre æggestok og tyktarm i 2010. Derudover har jeg gigtsygdommen SLE, så er "normalt" i medicinsk behandling med div "gifte" som jeg nu er trappet ud af, men må/kan ikke være af det for længe.
I forbindelse med instillingen til fertilitetsbeh. fandt vi så ud af at min mand har stærkt nedsat sædkvalitet. Det havde vi ikke lige regnet med, da vi har været gravide sammen før. Mistede vi desværre i 7 uge.
Syntes ALT er ventetider nu. Vente på at komme til samtale, vente på at starte behandling, vente på resultat....og så er det somom alle er gravide omkring mig lige nu.

Jeg er meget glad for, at der er nettet at ty til, hvor jeg kan finde andre i samme situation så jeg ikke føler mig helt alene og alt for skør ;)

Svar til dette indlæg

Velkommen til. Lejo 14-10-11
kl. 19:17

Hej Riemus lillebitte 13-10-11
kl. 18:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook