Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

21-10-2011 kl. 13:29

Set af 975

Du ser bag masken af irritation

og surhed... Jeg tror nemlig, det er en maske - der dækker over at han ikke kan lide at tænke på de scenarier. Jeg kender ikke ret mange, der synes, det er rare emner - og rigtig mange har ikke fx børnetestamente. Det gælder bl.a. undertegnede - fordi jeg/vi ikke kan komme rigtigt i gang. Jeg bliver utroligt ked af det, når jeg tænker på den situation at mine børn skal vokse op uden deres forældre eller uden en af os.

Og gå så selv i gang. Du kan sagtens regne på din egen økonomi, hvis han dør inden jeres børn kan klare sig selv/er flyttet hjemmefra. Du kan også gå i gang med testamenteovervejelserne - og koge det ned til nogle konkrete spørgsmål, du gerne vil have han svarer på. Start fx på familieadvokaten.dk - der kan man bestille et testamente og i den forbindelse skal man svare på en række spørgsmål. Det kan du sagtens gøre uden at gennemføre bestillingen.

Stillingtagen til de emner der bringes op, vil gøre det både hurtigere og billigere, når I en dag forhåbentlig sidder hos en advokat. Hvis I hjemmefra ved, hvad det er I vil opnå - så kan advokanten koncentrere sig om, hvordan det skal gøres for at være i orden i forhold til diverse love.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til min mand vil ikke snakke om....

af anni (21-10-2011 kl. 13:14)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook