Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Odenseaneren

21-10-2011 kl. 14:10

Set af 1241

Carpe diem

Da jeg var lille spurgte jeg nogle gange min mor, hvad der skulle ske når hun dør. Svaret var, så ti da stille!
Som voksen besluttede jeg at melde mig i organregistret og vi har oprettet livsforsikringer i tilfælde af død. Børnene er testamenteret til min mands brødre.
Vi vil gerne være på den sikre side, men livet ændrer sig også markant ved drastiske dødsfald.:Vores 2 mdr gamle datter døde og satte samtidig livet i perspektiv. Sidste år døde mine to fætre på hhv 23 og 26 år. De havde en hjertesygdom.
Nu forholder min mor sig endelig til døden. Jeg tror at det er ganske naturligt ikke at forholde sig til døden, for livet varer jo evigt. Problemet er bare, at man ikke ved hvad næste dag bringer. Better safe than sorry. Helt enig med dig.

Dette er et svar til min mand vil ikke snakke om....

af anni (21-10-2011 kl. 13:14)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook