Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Babynr.3

23-10-2011 kl. 17:46

Set af 2027

Mistænker at

jeg har fået graviditet sukkersyge igen :(

Jeg havde den ikke, da jeg ventede mit første barn, men andet barn fik jeg graviditet sukkersyge og fik insulin i 3 mdr indtil jeg fødte mit andet barn, bs var normalt efter fødslen. Nu venter jeg 3.barn og indtil nu har jeg ikke haft højt blodsukker, men nu kan jeg mærke, at bs er for højt igen... Jeg tjekker min bs engang imellem, og den viser sig over 11 - 2 timer efter spisning. Og jeg kan mærke det i mit hoved og krop :( Imorgen mandag skal jeg til denne dejlige (FØJ) sukkerbelastning kontrol, det fik jeg også, da jeg var 12 uger henne, der var bs meget normalt. Og nu denne gang ved 30 uger henne, som jeg skal have tjekket bs. Er helt sikkert på, at jeg har graviditetsukkersyge igen og skal nok starte insulin igen - det er bare så surt :(

Døjer allerede med kraftige bækkenløsning, at jeg går med krykker. Kort livmoderhals (kun 2 cm tilbage) - blev opereres under graviditeten. Så nu muligvis graviditetsukkersyge... Pyha - godt det er MIT sidste graviditet - da jeg får fjernet livmoderen efter fødslen pga stort risiko for kræft efter 2 svære celleforandring operationer... 3 børn er også nok :) har født 2 dejlige drenge og venter nu en pige, så det er bare super godt :)

Hvad blir det næste??? ikke flere "sygdomme" tak!!! og jeg skal jo passe på med at føde for tidligt, pga kort livmoderhalsen, jeg håber at jeg kan holde til uge 36!!!

29+4

Svar til dette indlæg

ja ja tænkte det nok :( Babynr.3 24-10-11
kl. 10:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook