Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Lejo

06-11-2011 kl. 20:51

Set af 854

Hej Lillebitte

Det er godt, at det allerede er i morgen!! :o)
Håber på alt det bedste for dig - og jeg tror helt sikkert på, at I ser hjerteblink i morgen.
Hvis jeg sammenligner mig med dig, så er mine symptomer også aftagende. Har dog stadig lidt kvalme/madlede indimellem, men ikke så meget mere. Men heldigvis kommer og går den, hvilken får mig til at tro og håbe på, at tingene er, som de skal være. Utroligt som man kan være glad for kvalme ;o)
Kender godt de negative tanker, og det er utroligt, at de skal blive ved med at fylde, når vi trods alt er nået så langt i alt det her. Jeg har heldigvis arbejdet i weekenden, og med en aktiv krudtugle i huset, så tvinges jeg heldigvis til at holde dem i baggrunden.
Men jeg både frygter og glæder mig til på tirsdag, hvor det er min tur.
Mange tanker fra Lejo

Dette er et svar til Nervøsiteten stiger..

af lillebitte (06-11-2011 kl. 16:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook