Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Tarok;o)

09-11-2011 kl. 21:55

Set af 1061

Det gør jeg fordi....

vi sidste år i juni måned og ikke viste hvor storebror skulle begynde i skole, fordi den specialskole vi havde regnet med han skulle begynde i, alligevel ikke startede en 0 klasse op

Han er så startet i en hel ny specialklasse der blevet startet op helt fra bunden og heldigvis er det gået rigtig godt.

Så vi har meddelt PPR at vi ikke vil stå i samme situation med lillebror som skal starte til sommer, heldigvis er børnehaven enig i at han ikke vil kunne klare en klasse på 25-30 børn og SFO med 350 børn.

Vi er så heldige at den folkeskole i vores by har mulighed for at tilbyde denne lille klasse.

Da der er indskrivning til folkeskolen i jan-feb. 2012 er vi nødtil at være på banen allerede nu....

Har du undersøgt hvilke muligheder i evt. har i jeres by/kommune?
Det lyder lidt som at din søn også kunne have godt af et starte i et mindre tilbud?

Håber i finder ud af noget til mødet....;o)

Knus Tarok;o)

Dette er et svar til Hej

af Babymaj2011 (07-11-2011 kl. 21:01)

Svar til dette indlæg

Hej igen Babymaj2011 10-11-11
kl. 09:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook