Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

20-11-2011 kl. 19:28

Set af 665

Hmm

Altså jeg synes klart det er nemmest at være alene med mine børn, men så skal man også bare være afklaret med, at der ikke er noget hjælp at hente med det praktiske. Mit hjem har ofte været kaos fordi jeg prioriterede hyggetid med ungerne i stedet for praktiske gøremål - det bliver selvfølgelig bare til mere arbejde i sidste ende.

Hvis ikke der er mere at komme efter overhovedet og I har prøvet parterapi, kærestetid eller lign så virker jeres forhold dødt, men det er da før sket at gnisten kommer tilbage ved at bo lidt tid fra hinanden, men der skal du igen bare være forberedt på at det kan gå begge veje!!!

Synes det lyder helt hen i vejret at købe et hus - uanset økonomi - før du har prøvet at bo alene og set hvor mange penge der går til mad og andre nødvendigheder. Udfra andre tråde herinde på netbaby, siges det at Nordea forventer et minimum rådighedsbeløb på 21000,- og det er nok de færreste enlige med fire små børn der har.

Ét skridt ad gangen - find først ud af om I kan reddes, og hvis I ikke kan det, så skriv dig op i boligforeninge eller lej et hus og tag den med ro derfra.

Håber ikke du tager det i en alt for hård tone, men synes det er vigtigere at have godt med luft i økonomien, af hensyn til børnene, (hvis muligheden er der) hvis I ender med at gå hver til sit.

Dette er et svar til Spg. vedr. lidt forskelligt.

af ANO (14-11-2011 kl. 12:31)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook