Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano

20-11-2011 kl. 20:45

Set af 611

Tror ikke du skal tage det som en

trussel, for det er nemlig præcis den risiko der er ved at flytte fra hinanden. Min ex og jeg gjorde det trick to gange, men måtte sande at et liv sammen bare ikke var en mulighed længere. Vi håbede bare lige til det sidste :)

Jeg giver alt for hurtigt op i mine forhold, denne gang har jeg dog holdt ved og hvor er jeg super lykkelig for dét, for lige pludselig ud af den blå luft, blev min mand og jeg fuldstændig teenage nyforelsket midt i snakken om skilsmisse - vi havde kysset hinanden kort to gange på knap fem måneder og mente derfor ikke der var noget at bygge på. Pludselig kiggede jeg på ham og tænkte, skal det være så skal det være nu og jeg prøvede at kysse ham. Jeg fik en kilden i maven jeg ikke havde mærket i et halvt år og jeg kunne slet ikke få ham tæt nok på. Jeg så ham pludselig som den mand jeg forelskede mig i da vi mødte hinanden :)

Jeg håber min lille historie kan give håb for andre, for måske kan man blive overrasket :)

Dette er et svar til som mig

af fortvivlet (20-11-2011 kl. 20:08)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook