Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zharina

24-11-2011 kl. 15:49

Set af 838

sidder med en mærkelig følelse

da jeg lige løb ned over de forskellige forums og så der var aktivitet her.

Hvornår mon følelsen af at høre til her - indtræffer?

Jeg har jo være alene mor i snart et år, men føler faktisk ikke jeg høre til her....... Egentligt lidt mærkeligt - fordi jeg jo i den grad står med de samme problemer, som mange herinde gør. :-(

Jeg har lige siddet og tudet i telefonen - fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal få livet til at løbe rundt rent økonomisk....

Jeg har mellem 6-7000 om mdr. til alt. Heldigvis får jeg friplads til min søn, men det er det eneste jeg har fået indtil nu og får i år. Jeg ved godt der kommer boligsikring og børnebidrag med tilbagevirkende kræft på et tidspunkt i det nye år - men det kan man jo ikke leve af her og nu. Så jeg er i den lykkelige situation, at når jeg har betalt husleje - så er uden midler resten af mdr.

Når jeg begynder at få boligsikring, så har jeg heldigvis lidt til andre udgifter.... :-))) Hvis ikke man var syg med stress, så blev man det sq af at være i denne situation :-( Jeg kan ikke få kontanthjælp, da jeg ikke er seperaret og min mand jo er velhavende.....Så indtil retten har lavet en afgørelse, er jeg på røven!

Der er bare INGEN job at søge og selvom jeg er villig til at tage ALT, så skal det jo hænge sammen med at jeg er enlig forældre og der kun er mig til at hente og bringe, så aften arbejde, det holder bare ikke :-(

Skulle jeg være så heldig, at få et deltidsjob, som nok er det jeg psykisk kan holde til lige nu, så fjerner de min sygemelding, så rent økonomisk vil jeg stadig ikke være særlig velstillet....

Svar til dette indlæg

Gider bare ikke Zharina 24-11-11
kl. 15:57

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook