Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ANO

27-11-2011 kl. 16:44

Set af 755

Jeg kan følge dig 100%....

.... mht følelserne.

JEg har det bare præcis samme måde med min kæreste/børns far. Han elsker mig, men jeg syntes efterhånden kun han irritere mig og er nok kun sammen med ham pga trygheden/hjælpen han kan give til børnene i hverdagen. Ellers har jeg INGEN føleleser for ham mere :( det er hårdt at indrømme. Men dum som jeg så (måske) er, så holder jeg fast for børnenes skyld.

Jeg ved ik hvad jeg skal råde dig mht delingen af børnene. jeg har selv haft mange tanker derom, hvis vi kom dertil.... Men et råd kan jeg give: SKIL ALDRIG BØRNENE. Mine forældre blev skilt da jeg selv var lille, og min søster og jeg blev skilt fra hinanden, det har været træls og vi har desværre ik det søskendeforhold som mange nok har.

Mht han "truer" dig med at han ik vil hjælpe hvis du f.eks. skal have møder eller lignende - Min mening er at det er f**** da også hans børn! - så vil ligeså meget hans ansvar at sørge for at få dem "passet" i sådan en situation: Men mon ik han bar siger det fordi han vil forsøge at skræmme dig, og håber at få dig til at fortryde. Han elsker dig jo.

Jeg kan godt forstå at du forsøger at "holde masken" til efter jul. Jeg har det selv på samme måde. Man gør alt for at det ik skal "ramme" børnene - særligt den store (mine er 3 & 1). Og måske er det også bare dt nemmeste.....

Men du skal huske at passe på dig selv og lytte til dit hjerte (Det er det jeg får afvide af alle!) FØLG HJERTET

Føler med jer
Vh Ditte

Dette er et svar til tænker meget på børnene

af ny start (24-11-2011 kl. 07:11)

Svar til dette indlæg

Hej Ditte OGSÅ ANO 14-12-11
kl. 12:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook