Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Kirser

02-12-2011 kl. 20:16

Set af 1450

Forstår godt at tankerne....

...fylder meget. Det er overvældende at vente sig :o)

Mine tvillinger er født 37+0, så jeg har ingen neo-erfaring.

De blev ammet fuldt til ca 4 mdr, hvor de begyndte at få en flaske mme inden sengetid. Trods ihærdige forsøg blev de ikke synkrone m mad og søvn, før de begyndte på grød. Det var faktisk rart på den måde, at jeg fik enetid med dem, og det var utrolig hårdt, fordi der var meget få pauser. Nogle gange meldte de sig dog samtidigt, og det er virkelig en særlig oplevelse at dobbeltamme :o)

Vi forsøgte os med at de skulle dele seng men efter ganske få døgn var det tydeligt, at de forstyrrede hinanden, så de fik hver deres og sov meget bedre derefter.

Vi havde en Teutonia Team Alu kombivogn og så to alm barnevogne som de sov i på vores terrasse. Jeg var glad for Teutoniaens manøvredygtighed. Da de blev større ønskede jeg ofte, at vi havde valgt en vogn, hvor de ikke kunne nå hinanden ;o) Vi havde også en cykelanhænger m 2 babyindsatser, som vi brugte rigtig meget - det er guld at kunne komme rundt på cykel = hurtigt! Anhængeren kunne nemt påsættes et 3. hjul og så bruges som klapvogn, så jeg kunne cykle ned og handle eller i mødregruppe, og det gav overskud til at komme ud.

Jeg var super glad for at ha' en pusleplads der var så bred, at de kunne ligge der samtidig. Jeg kunne ikke ha' undværet skråstole og min Skip Hop Duo pusletaske, som jeg stadig bruger som tur-taske når vi skal ud m alle 5 unger. Og så blev jeg rigtig god til at bede om hjælp, inden jeg blev kørt flad, omend det krævede lidt øvelse.

Kirser

Dette er et svar til Spørgsmål..?

af lillebitte (02-12-2011 kl. 12:40)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook