Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lillebitte

06-12-2011 kl. 20:44

Set af 1176

Tak for din hilsen..

Ja, det har været en meget mærkelig dag.

Lægen som skulle scanne mig var en ubehagelig mand. Han hverken præsenterede sig eller gav hånd.
Han startede med at konstatere, at jeg havde fået lagt tre æg op. Jeg svarede ja, og at det skyldtes at vi havde været i behandling i over tre år.
Så konstaterede han, at det var ulovligt at få lagt tre æg op.
Jeg svarede, som rigtig er, at hans kollega, som scannede mig sidst, havde sagt, at der også blev lagt tre æg op nogle gange på deres fertilitetsklinik - lige inde ved siden af.
Han svarede blot at det var ulovligt..

Tak for den ven..

Så var linjen ligesom lagt..

Nå, men han scannede i en evighed, var grundig og sikkert dygtig. han srev en masse og printede en masse billeder ud (ikke til mig).
Han havde selvfølgelig lægefaglige briller på, men en smule pædagogisk indsigt havde alligevel været rart. Han fortalte stort set ingenting.

Jeg oplevede overhoved ingen glæde ved at se de tre små babyer danse og hoppe. Jeg var som sten. Kunne ikke tage det ind. Jeg var noget rystet over lægens facon og selvfølgelig bange for at føle noget for de små - om lidt er den ene væk - måske mister jeg dem alle. Jeg passer på mig selv og distancerer mig.

Den efterfølgende samtale med samme læge, var som den nu var. Jeg så et papir med risikoudregningerne for de tre forskellige kromosomfejl, men husker overhoved ikke tallende nu - der var så meget andet der fyldte i mit hoved omkring hele situationen og den forestående fosterreduktion.

Fortsættes:

Dette er et svar til Til Lillebitte

af hummeren (06-12-2011 kl. 07:34)

Svar til dette indlæg

(2) lillebitte 06-12-11
kl. 20:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook