Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

hummeren

06-12-2011 kl. 21:16

Set af 1135

Sådan et svin!

Hvor er det dog fuldstændig forfærdeligt at han får lov til at være læge....Måske er han dygtig, men det hjælper jo ingen i sådan en situation med den slags kommentarer.

Sidder og snakker med min mand om det og han er helt rystet. Ved godt dit fokus er på i morgen og komme igennem de næste par uger, men når alt er overstået (GODT!!) så synes jeg, det skal have en konsekvens. Jeg mener, det er jo ikke kun dig, der har taget beslutningen om 3 æg - det er en læge, der har udført proceduren på dig - så skal han blande sig HELT udenom og gøre det, han er sat til, nemlig at scanne dig!

Nok om den idiot...
Hvor må du bare være stærk - du skal lukke for alle følelser og håb og det er ikke nemt. Vil krydse alt jeg har for dig, det kan ikke være meningen at dette ikke skal lykkes.

Tak fordi du deler med os, du er i mine tanker.

KH Hummeren

Dette er et svar til (2)

af lillebitte (06-12-2011 kl. 20:50)

Svar til dette indlæg

Hummeren har SÅ meget ret!!! Tinaliet 06-12-11
kl. 21:38

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook