Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Charl8

09-12-2011 kl. 21:02

Set af 500

Det kommer an på...

Hvor stramt, stramt er....

Jeg venter også nr 4 og går pt arbejdsløs.
Nåede desværre lige at blive fyret i april og gravid i maj, så vi sidder pt også lidt stramt i det, men har noget arbejde ved håndenden igen til oktober næste år, så det kommer vist til at passe meget godt med en termin i februar.
Men for os er det sundt at prøve at skulle tænke over økonomien, da det aldrig har været noget jeg har prøvet før og vil helt sikkert tage ved lære af det også når jeg kommer i job igen.

Men jeg tænker da også meget over vores penge og prøver også at fortælle ungerne at man ikke bare lader vandet løbe når man børster tænder osv.

Men jeg er ikke banger for mine unger mangler pænt tøj eller ej. Jeg vil aldrig købe dyre mærke tøj til mine unger, heller ikke da vi sad godt i det. Jeg synes ikke der er nogen skam i at lade ens børn arve tøj af hinanden og når de bliver så stor de gerne vil have noget bestemt, så må de jo selv arbejde lidt...

Jeg tager det mere en dag af gangen og er ikke bange for i perioder at skulle tænke økonomi, for så ville ingen af os nogen siden få mange børn.

Knus Charlotte 29+6, Katrine aug04, Nikoline sep07 og Mathias nov08

Dette er et svar til Skal nervøstitet ang. økonomi stoppe os?

af Strikkemor (22-11-2011 kl. 21:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook