Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lidt ano endnu

14-12-2011 kl. 12:42

Set af 903

Hvorfor er det så svært

vi elsker jo hinanden så højt?

Sagen kort.. Jeg har været on/off kæreste med V i 5 år (ind imellem har vi begge haft småkærester) men nu er vi sprunget ud i det og er blevet vildt forelsket i hinanden!! Mere end vi nogensinde har været.
Men vi skændes hele tiden, vi diskuterer og snapper ad hinanden.
F.eks hvis jeg er på job, og han sms'er og ringer og jeg ikke tager den da jeg jo arbejder, kan vi blive vildt uvenner over det. Jeg ved jo godt hvorfor han blir utålmodig. Når jeg savner ham og han ikke svarer på en sms eller ikke tager sin tlf, bliver jeg også vildt utålmodig, sur, bitter, usikker og pisse irriteret!
Men alle vores skænderier bunder i, hvor meget vi savner hinanden og elsker hinanden. Alene tanken om ikke at skulle have de her følelser for ham en dag, giver mig kvalme. Jeg har ikke lyst til andre mænd, kun ham. Men hvorfor er vi så sådan overfor hinanden?
Det skal lige siges, at vi bor på forholdsvis sjælland og i jylland, så vi snakker og sms'er selvfølgelig mere end vi kan ses, i hverdagene.

Tak for de kommende svar

Svar til dette indlæg

Måske kan I vende det om og se det som.. TL 24-12-11
kl. 14:31

Kærlighed er ikke nemt Katrine 14-12-11
kl. 14:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook