Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Lise

18-12-2011 kl. 08:31

Set af 900

Ris a la mande

Nu er de ikke kræsne (at de ikke kan lide én ting er ikke kræsen for mig) og har aldrig fået "særmad" (det er kun mig der får særmad, når børnene og manden vil have risengrød til aftensmad!). Jo, det er rigtigt at ris a la mande er en tradition og traditioner - særligt juletraditioner - kan for nogle betragtes som noget man slet ikke piller ved, men jeg har ingen problemer med indføre lidt nyt - også juleaften :-) Børnene vil lede efter en mandel, og det betyder ikke noget for mig om de leder efter den i en is eller andet. Hvis en af mine andre gæster ikke kunne lide ris a la mande ville jeg også lave særdessert til dem.
Og jeg er ikke bleg for at indrømme at børnene altid får en mandel ;-)

Dette er et svar til Jo, så må de undvære!!

af Trine (18-12-2011 kl. 00:04)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook