Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

02-01-2012 kl. 15:38

Set af 954

Samvær/bopæl har aldrig været

forbi statsforvaltningen - det klarede vi selv midt i al balladen...

Vi snakkede om det, og hun ville gerne være hos sin far lige så meget som hos os. Jeg var backup, hvis noget gik galt om morgenen efter hendes far var taget på arbejde - blev simpelt hen hjemme til jeg var sikker på, hun var afsted og ok. Hun havde også det meste af hans familie i andelsboligforeningen.

Da det blev til, at jeg skulle flytte til Jylland, talte jeg med en advokat om mine chancer for at få min datter med, hvis min eks-mand nægtede at gå med til det. Han bad mig sætte en omgående stopper for 7/7-ordningen, da den ville forringe min chancer. Det gjorde jeg ikke - ellers var det blevet åben krig. Men det er en af de ting, man skal have med i overvejelserne inden man frivilligt går med til 7/7 - at det viser accept af den andens forældre-evne, og det gør det svært at vinde en evt bopælssag, hvis man vil flytte langt væk. For hvis den anden forældre kan klare barnet 7/7 - kan det vel også klare det 12/14...

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Men din datter blev spurgt, ikke?

af Eva (02-01-2012 kl. 12:36)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook