Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Sara

03-01-2012 kl. 18:27

Set af 1516

Bopælssag for retten! (1)

Jeg flyttede fra min ex for 20 måneder siden. Vi opnåede dengang at blive enige om, at de tre yngste af vores fire børn skulle have adresse hos mig. Jeg flyttede ca 1 1/2 km væk fra vores tidligere fælles bopæl. Vores ældste søn, på knap 18 år, fik bopæl hos sin far. Vi lavede dog en "underhåndsaftale" om, at hvis vores nædstældste datter endte med at være halvdelen af tiden hos sin far, skulle hendes adresse overflyttes til min ex - således at vi begge ville have to børn registreret. Dette er dog ikke sket, da min datter - som er 14 år - næsten udelukkende er hos mig.
Vores skilsmisse må betegnes som en af de grimme. Dvs vi har udover det med adrtesserne intet kunne blive enige om. Bodelingen har trukket ud i nu knap 2 år og går i retten her sidst i januar. Samværet endte statsamtet med at måtte tage stilling til, idet jeg ønskede en 9/5 ordning - og min ex en 7/7 ordning. Jeg endte med at få medhold - jeg har altid været den primære omsorgsperson imens min ex har kørt karriereræs. Ydermere var de små også kun 3 1/2 og 7 år dengang. (idag er de 5 og 8 1/2 år).
Det sidste vi har kæmpet med at børnebidrag - den sag tog 1 år, og jeg endte med at få medhold - selvom min ex løgnagtigt havde påstået at han var med til at betale alt - fakta er at han intet betaler, udover den mad de får hos ham.
Efterfølgende har han naturligvis klaget over den afgørelse - han er selv advokat og finder sig ikke i noget!

Fortsættes

Svar til dette indlæg

(2) Sara 03-01-12
kl. 18:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook