Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anonymia

04-01-2012 kl. 19:33

Set af 904

Åhh..

Jeg gruer for fremtiden, og når du skriver at det bliver hårdt, bliver jeg helt dårlig. Seriøst fyskisk dårlig. Kan slet ikke overskue tanken om at undvære mine børn, og samtidig er jeg utryg for hvordan de kommer til at få det hos deres far. Nok især den ældste (12 år).

Han får nemlig ofte "opgaver" herhjemme, som far beder ham om. F.eks. at tømme opvaskeren. Det er i sig selv ikke noget problem, men når far sætter sig i sofaen og siger han er træt after en lang arbejdsdag, og beder vores søn igen, igen og igen om at tage opvasken, bære skrald ud, gå ud med aviserne, handle småting ind, tømme opvaskeren eller rydde op på sine søskende's værelser får jeg det rigtig dårligt.

Jeg er super taknemmelig for den hjælp vores store knægt giver, men har også en knude i maven, fordi han i perioder laver mere end sin far!

Sådan skal det sgu da ikke være!

Vores søn har også brug for at slappe lidt af når han kommer hjem. Han har haft en lang dag med skole, forbold og klub. Han cykler altid frem og tilbage, og så er han jo altså ikke voksen!
Det er min mand(snart eks). Han mener slet ikke der er nogle problemer i at vores søn laver så meget. Det mener jeg så.

Jeg stopper tit min søn, og tager over i det han er blevet bedt om. Synes simpelthen bare at det er syndt :-(

Han er jo altså stadig et barn!

Nå, det var bare et surt opstød.. sorry :-(

Mvh Anonymia

Dette er et svar til Hej

af tkru (29-12-2011 kl. 15:07)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook