Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Amana

04-01-2012 kl. 19:57

Set af 1531

er for nylig

gået fra min mand, men imens vi var sammen havde jeg det sidste halve år en elsker og som i dag stadig er min elsker. Jeg er ikke gået fra min mand til fordel for min elsker, men min elsker åbnede øjnene for mig så jeg faktisk fandt ud af at jeg ikke behøves at 'nøjes med' og at der er andre mænd som synes jeg er dejlig (selvtillids problem).
Nå men tilbage til dine spørgsmål :-)
Det var meget forskelligt hvor tit vi kunne ses, i nogle perioder flere gange om ugen og andre gang kunne der godt gå 2 uger før vi så hinanden. Vi snakkede ikke så meget sammen ellers, en fræk sms i ny og næ, aftale om hvornår vi ska mødes - det var og er kun sex, men siger da hej til hinanden hvis vi ses.

Dette er et svar til Elsker

af Ano (04-01-2012 kl. 17:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook