Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

10-01-2012 kl. 13:38

Set af 1104

Enig...

Jeg fik en abort for ca 1½ år siden - og selvom det VAR den rigtige beslutning og jeg ikke har fortrudt, så er det noget, jeg ALDRIG gør igen... Med mindre jeg mod alle odds (manden er steriliseret) bliver gravid igen og der er noget galt med fosteret.

Din mand har sagt ja - måske fordi han troede, det ikke kunne lykkes - men det er altså bare ærgerligt nu.

At prøve at overbevise sig selv om at abort er den bedste løsning, hvis man ikke føler det helt ind eller af forskellige årsager ikke har andre udveje - det er et dødfødt projekt. Du skal kunne leve med dig selv bagefter - og med din mand. Hvis du lader hans fortrydelse presse dig til abort, så tror jeg det går mere ud over jeres parforhold end hvis du gennemfører graviditeten.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Er du i tvivl, så lad være med at få en

af Ano (10-01-2012 kl. 12:23)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook