Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

stjenefinder

12-01-2012 kl. 19:53

Set af 824

I gang!

Så er vi i gang! Den 2. januar fik jeg mens og den 4. var vi på klinikken for at få startskud til behandling. Det er første gang, så vi havde bare glædet os rigtig meget til at komme i gang. Jeg skal mikroinsemineres, da min kæreste har været i cancer-behandling, og der derfor ikke er ret meget at gøre med:-) Jeg, der plejer være ved at besvime, bare jeg skal have taget blodprøver, har lært at stikke mig i maven og er hurtigt blevet ret sej til det! Jeg bliver stadig lidt dårlig, men så fokuserer jeg bare på, hvad der forhåbentlig kommer ud af det en dag:-)
I mandags var jeg så til scanning, og den viste desværre, at en ret stor cyste i den ene side gjorde, at de små folikler ikke rigtig var vokset. Der var faktisk kun én fin folikel - lidt en øvbesked at få, når man var jublende optimist. Så beskeden var: hjem og tag næsten dobbelt dosis gonal-f og så må vi se...
Var til scanning igen i dag, og nu er et par af de små kommet med trods cysten, så nu er der 2-3 stykker. Men det er jo ikke mange... Hvor mange plejer man at have??
Nu venter jeg på scanning igen lørdag og så forventet ægudtagning mandag. Hvor er det spændende!!
Men puuuuha hvor er jeg træt hele tiden, har kvalme og hovedpine og er ved at tude hele tiden. Har I andre det også sådan?
Synes det fylder i mine tanker hele tiden.
Krydser fingre!
Knus

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook