Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anne

13-01-2012 kl. 10:59

Set af 1268

Hjælp mig lige lidt

jeg har være sammen med min mand i 12 år og vi har to børn sammen på 3 og 5 år. jeg vil sige, at vi i store træt er ret lykkelige og sikkert mere lykkelige end så mange andre.
min mand har på mange måder været min helt store kærlighed - og på mange måder også en ulykkelig kærlighed. man siger jo, at ulykkelig kærlighed er den største ;-) så måske derfor har kærligheden været så stor.
min mand har svært ved nærhed. han er ikke meget til at kysse (med mindre det er en del af sexakten, og også her virker han fjern i sine kys), han er heller ikke meget for at ligge tæt i sofaen osv.
men han elsker mig overalt på jorden og ser mig fuldstændig helt og aldeles som sin livsledsager. han er 100% loyal, en fast klippe for mig og for børnene. han prioriterer hjemmelivet meget højt, han deltager i indkøb, madlavning, tøjvask, børnepasning osv. på lige fod med mig. han går meget op i børnene og er engageret i familien.
men jeg føler mig ikke rigtig set og jeg får ikke helt den opmærksomhed, som jeg har brug for (tror jeg har et stort behov for opmærksomhed).
vi har sex ret ofte og til tider også rigtig god sex, men på en eller anden måde mangler der noget. og nu har jeg gået i snart et par år og været ret interesseret i en kollega.
der har gennem vores forhold været mænd, som jeg har haft interesse for med jævne mellemrum, men aldrig i så lang tid, og det virker som om, at min kollega måske har det på samme måde. så jeg føler mig i den grad fristet.
jeg vejer hele tiden for og imod. min mand er jo en fantastisk mand, men jeg tror simpelthen ikke han kan give mig

Svar til dette indlæg

Hjælp mig lige lidt (2) Anne 13-01-12
kl. 11:00

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook