Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Kamilla

21-01-2012 kl. 12:09

Set af 1363

NEJ men

jeg ved ikke hvor jeg skal starte men jeg er gift og mit ægteskab er trygt og godt. vi har 2 børn sammen og har været sammen i 18 år. Min mands søster er gift med A og vi alle er vokset op sammen og har fælles venner. MIg og A har altid været meget gode venner og har i de sidste mange år flirtet lidt sammen. Nu er det sådan at vores følelser til hinanden er vokset gennem tiden og A har nu flere gange givet udtryk for at han ønsker at vi begynder at se hinanden ved siden af. Jeg har fra starten nej. Jeg vil ikke sårer min familie og hellere ikke hans.

Men hold op hvor er det svært. Jeg føler det samme som ham og har allermest lyst til at sige ja og have ham som min elsker.

Ingen af os er har lyst til at blive skilt men bare nyde hinanden ved siden af.

Men som sagt har jeg sagt nej og håber snart at alle de følelser forsvinder.

jeg havde bare lige brug for luft.

Svar til dette indlæg

Stoooop!!! Trine 21-01-12
kl. 13:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook