Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Moar5

21-02-2012 kl. 11:07

Set af 1471

Har nogen af jer også aborter bag jer...

Hej Piger.

Ja, jeg er kommet i den ulykkelige situation, at jeg netop har aborteret i uge 7+. Jeg har 42 år og har i forvejen 5 dejlige og sunde børn, men jeg var allerede begyndt at glæde mig rigtig meget til denne sidste lille baby. Sådan skulle det desværre ikke gå, og jeg er fuldstændig knust. Det er første gang, jeg har oplevet en abort, og jeg ved jo godt, at det er naturen, der skiller sig af med barnet, fordi der har været noget galt med det, men æv hvor gør det altså bare ondt, og jeg har det i mine tanker hele tiden. Tænker lidt om der er andre end mig, der også har oplevet at abortere (måske flere gange), og hvad har I gjort for at komme op til opfladen igen??? Ved jo godt, at abortrisikoen stiger med alderen, og jeg ved også godt, at jeg skal være taknemmelig, fordi jeg allerede har så mange børn, og der er mange, der har problemer med bare at få et barn. Men det gør jo ikke mit ønske om dette lille barn mindre. Tænker bare om I også har måtte igennem en abort???

Svar til dette indlæg

Også her.. Pernille2401 21-06-12
kl. 17:03

også abort her B 21-04-12
kl. 19:49

Ja, jeg har også lillebitte 21-02-12
kl. 21:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook