Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mulle

06-03-2012 kl. 19:51

Set af 1187

ja

ja har stået i den samme situation... troede jeg skulle dø... synes faktisk det var nemmere hvis han var død... troede aldrig jeg ville komme mig over det... tabte 10 kilo på ingen tid... lå bare på sofaen... passede ikke mit arbejde... synes mit liv var slut... forladt alene med to børn... Men jeg overlevede en dag af gangen, og for hver dag blev det nemmere... men ja det tog mig næsten et år at komme mig over det... og i dag vil jeg ikke have ham tilbage om han så var den sidste mand på jorden... det hjalp at snakke om det igen og igen til veninderne... og så fandt jeg en super dygtig psykolog hvor jeg egentlig bare sad og græd de første 3 måneder... men det hjalp... Det bliver bedre tro mig... men lige nu findes der ingen trøstende ord... kun tiden hjælper.... knus og tanker til dig

Dette er et svar til Min mand har forladt os....

af Alene (29-02-2012 kl. 14:19)

Svar til dette indlæg

præcis... tut 08-03-12
kl. 19:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook