Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

23-03-2012 kl. 20:13

Set af 947

Der tager du fuldstændig fejl!

Jeg er blevet pålagt at betale for transport begge veje, når jeg har samvær med min ældste datter - og i mit tilfælde er det min datter, der er flyttet langt væk fra mig, men tilbage til hvor hun/vi kom fra.

Jeg har fået udgiften, fordi det i sin tid var mig, der flyttede langt væk - og på trods af at min eks-mand accepterede at deles om udgifterne, da hun boede hos mig.

Når statsforvaltningen afgør, hvordan udgifter og "besvær" skal fordeles, kigger de dels på hvem der er flyttet hvor langt - dels på indtægten. Det kan nemlig også besluttes at den ene skal betale transporten begge veje pga en væsentligt højere indtægt.

Til gengæld vil man ikke blande samværets længde sammen med fordeling af udgifter mm i forbindelse med samvær.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Du har ikke en jordisk chance

af Ann# (23-03-2012 kl. 09:22)

Svar til dette indlæg

Måske har det ændret sig? Zharina 26-03-12
kl. 00:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook