Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

peppermint

23-03-2012 kl. 20:22

Set af 969

økonomi og samvær

Statsforvaltningen vil give ham samvær hver anden weekend fra fredag til søndag + halvdelen af alle ferier, hver anden jul, hver anden nytår, hver anden påske, 3 ugers sommerferie.

Hvis din indkomst er meget forringet i forhold til din x-mands så vil din x mand blive pålagt både at hente og bringe. Jeg fik su og min x havde fuldtidsjob så han skulle både hente og bringe da statsforvaltningen vurderede jeg ikke økonomisk kunne hente børnene selv om det var mig der var flyttet væk. Nu får jeg førtidspension og min x og jeg skal skiftes til at hente og bringe.

Så du får højst sandsynlig pålagt at hente børnene søndag hvilket er fair da du jo gerne vil have børnene hjem igen. Hvis din x flytter tættere på har han ret til at få børnene fra torsdag til mandag hver anden uge og hver anden onsdag i de uger han ikke har weekend samvær. Han kan også få børnene hver anden uge så de er hos dig 1 uge og hos ham 1 uge.

Du kan ikke forhindre din x i at gå til statsforvaltningen hvis han har lyst til det. Hvis du går med til at hente søndag kan det være han ikke kontakter statsforvaltningen.

Dette er et svar til statsamtet, samvær

af camilla (23-03-2012 kl. 06:42)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook