Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Maria

07-05-2012 kl. 16:26

Set af 1079

Du skal først og fremmest

give dig selv lov til at være ked af det. Der er jo en grund til, at du har valgt at gå, ingen er på krisecenter for sjov. Så du har tydeligvis været igennem et kæmpe svigt. Et svigt fra den mand, du engang elskede. Når du har valgt at få tre børn med ham, er det nok fordi, han ( engang ) rummede en hel masse dejlge sider, som du forelskede dig i. Og minderne om dem, lever måske stadig i dig - og om ikke andet er han jo i en eller anden grad til stede i jeres tre børn og vil altid være det.

Så uanset hvad han har gjort - og du har gjort - så er det helt naturligt, at der stadig er en hel masse følelser i spil.
Og det lyder til, at det hele er forholsvis nyt, så du skal lade være at forvente, at du kan komme over det på et splitsekund. Sådan noget sker i faser. Og du er stadig i sorg. Ikke bare over ham, men over at have mistet din kernefamilie.

Prøv at give dig selv lov til at være ked af det. Men mind dig selv om, at du var stærk nok til at gå - og at du også er stærk nok til at fortsætte alene. At han har fundet en anden skal du tage stille og roligt. Det betyder ikke nødvendigvis, at han er forelsket. Det kan ligeså vel bare betyde, at han ikke er ligeså stærk som dig. Ikke stærk nok til at være alene. Men det er du!!
Du har tre børn, der fortjener en glad mor, og tiden læger alle sår. Det ordsprog er ikke kun for sjov. Det er i utrolig mange tilfælde rigtigt. Det gjaldt i hvert fald for mig, der er blevet så meget gladere i mit nye liv. Men sorgen over at have mistet det gamle, vil nok aldrig helt forsvinde. Men det er også ok. Man lever med den.

Knus :-)

Dette er et svar til Hvordan kom i over...

af Humleblomsten (07-05-2012 kl. 12:39)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook